Ta kontakt med oss

Send oss en melding, vi gleder oss til å høre fra deg!

Ofte stilte spørsmål

Det er alltid bare å nå ut til oss på mail eller gjennom sosiale spørsmål om du har flere spørsmål 💕

Hvordan kan jeg vite hva parfymen lukter?

I perioder selger vi dekanter av alle parfymene, som vil si at du kan kjøpe 3 ml testere av de parfymene du er nysgjerrig på. Dette avhenger av kapasiteten vår og er kun tilgjengelig i perioder. Derimot er det alltid bare å ta kontakt så gjør vi alt vi kan for å hjelpe deg og prøve å komme med en løsning💕

Når får jeg bestillingen min?

Vi har rask leveringstid på 1-3 virkedager, vanligvis 1-5 virkedager. Men vær oppmerksom på at det kan være perioder og sesonger med lengre leveringstid. Meld deg på nyhetsbrevet vårt eller følg oss på sosiale medier for å holde deg oppdatert!

Hvordan sendere dere varene?

Vi bruker PostNord og Bring for å sende varene til deg. Spor pakken via lenken vi sender når den er på vei.

Hvor kommer parfymene fra?

De fleste av parfymemerkene våre har opprinnelse fra UAE, og vi selger kun autentiske varer.

Har dere gratis frakt?

Ja! Gratis frakt på bestillinger over 799 kr. Ingen skjulte avgifter, bare glede!

Vår Return Policy

Hvis du ombestemmer deg, kan du returnere varene innen 14 dager etter at du mottok dem – så lenge de er uåpnet. Parfyme og kosmetikk kan ikke returneres om de er åpnet, pga. hygiene.

For å starte retur porsessen ta kontakt med oss på support@alifco.no innen 14 dager etter at du mottok varen. Vi ordner returen, og vi dekker frakten.

Hvordan kan jeg spore ordren min?

Dette vil avhenge noe av hvilken leveringstjeneste du velger. Gjennom deres tjenester vil du kunne spore pakken om du har levering med sporing. Sporingsnummeret vil bli delt på mail så fort bestillingen din er levert inn hos leveringssted.

Hvis du har valgt postnord som din leverandør har de en app som man lett kan anvende for å registrere og følge forsendelsen. Det samme gjelder Posten og deres app som man kan laste ned.

Hva skjer hvis jeg ikke henter pakken?

Hvis pakken ikke blir hentet, blir den returnert til oss, og du vil bli belastet for returfrakt, ny utsending og et ekstra gebyr på 70 kr. Eksempel: Hvis fraktkostnaden er 69 kr, vil totalen bli 218 kr (69 kr retur + 69 kr ny utsending + 70 kr gebyr). Dette medfører ekstra arbeid for oss, så vær oppmerksom på hentefristen!

Hva hvis varen er defekt eller skadet?

Ingen stress! Kontakt oss med en gang, så bytter vi eller gir deg refusjon. Vi fikser fraktkostnadene for returen.

Jeg har et annet spørsmål

Vi er alltid åpne for spørsmål, tips, ris eller ros på alle våre sosiale medier eller gjennom mail, det som er lettest for deg💕

Mailen vår er support@alifco.no